קורס קידום האתרים AskPavel Academy: מחזור שני בפתח

קורס קידום האתרים AskPavel Academy: מחזור שני בפתח

בעולם בו על פי גוגל יישק דבר, התחרותיות ברשת היא אינטנסיבית מתמיד ואתרים רבים עושים מאמץ כביר כדי להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. כל עסק או ארגון שיש להם אתר וקצת מעורים בתחום, יודעים שיהיה להם קשה מאד לבלוט בגוגל בלי עבודת SEO טובה. וכיום,

קרא עוד

עסק שמפרסם באינטרנט ולא משתמש ב Callbox מבזבז כסף!

עסק שמפרסם באינטרנט ולא משתמש ב Callbox מבזבז כסף!

הי חברים, תפסיקו להשקיע כסף במה שמביא לכם תנועה לאתר ותתחילו להשקיע כסף במה שמביא לכם כסף. Callbox היא מערכת שמציגה בפניכם ובפני אנשי השיווק שלכם את המקור שהניב את השיחה הספציפית. כך תוכלו להשקיע את הכסף שלכם בפרסום שהביא לכם שיחות טובות שהניבו מכירה\עסקה

קרא עוד

עדכון קולבוקס לחודש אוקטובר

כידוע לכם, מערכת קולבוקס כל הזמן מתעדכנת בפיצ'רים חדשים ולעתים קשה לעקוב אחר קצב ההתפתחות. לכבוד זה אנו נכתוב פוסט חודשי על חידושי המערכת תוך כדי הסבר מעמיק על כל דבר: שדות מותאמים אישית Custom Fields לכל שיחה ישנם שדות ברירת מחדל כגון: שם, טלפון,

קרא עוד

ביצוע פעולה לפי כמות הדפים שנצפו בעזרת Google Tag Manager

ביצוע פעולה לפי כמות הדפים שנצפו בעזרת Google Tag Manager

כל יום יוצא לי להיתקל בשאלות שחוזרות על עצמן, אחת מהשאלות הבולטות היא "כיצד אני יכול לבצע פעולה X כאשר משתמש צפה ב Y דפים?". בכל אתר בו מוטמע אנאליטיקס, יש לנו את היכולת לדעת בכמה דפים כל משתמש צפה, הבעיה היא שאנו לא יודעים את

קרא עוד

בעיות מדידה נפוצות עם טפסים באתר

בעיות מדידה נפוצות עם טפסים באתר

אחד הדברים החשובים ביותר למדידה באתרי אינטרנט הוא מילוי טפסי לידים. כאשר אנו משקיעים כסף בקידום (בין אם זה אורגני או ממומן, לא כל שכן כאשר אנחנו משקיעים בפרסום ממומן בכמה מקורות), עלינו לדעת איזה מקור מניב יותר לידים, זה דורש מאיתנו מעקב ולא תמיד

קרא עוד